کد خبر: 322306

واگذاری پروژه تحقیقاتی دانشگاه علمی کاربردی به دانشجویان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت : نیازهای این دانشگاه در قالب 50 پروژه تعریف شده و برای اصلاح درقالب طرح علمی در اختیار دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری قرار می گیرد.

 به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، مهدخت بروجردی علوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به تعریف 50 پروژه از نیازهای این دانشگاه گفت: در قالب یک طرح علمی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه علمی کاربردی نیازهای دانشگاه را در قالب 50 پروژه استخراج کرده است که برای اصلاح آنها از نیروهای متخصص سایر دانشگاه ها کمک می گیرد.

وی افزود: 50 طرح این دانشگاه برای انجام تحقیقات علمی و اصلاحات مورد نیاز در اختیار فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری قرار می گیرد تا با مطالعات تخصصی راهکار و اصلاح های مورد نیاز هر پروژه را ارائه کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: برای هر یک از دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای انجام تحقیق و مطالعه بر روی طرح های این دانشگاه حق الزحمه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به پروژه هایی که در اختیار فارغ التحصیلان  مقطع کارشناسی ارشد قرار می گیرد مبلغ 2 میلیون تومان داده می شود و برای مقطع دکتری به ازای انجام هر پروژه 5 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

مرتبط ها