کد خبر: 322503

پاسخ معاون دانشگاه تهران درباره کیفیت بد اینترنت

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پاسخ به گلایه از کیفیت اینترنت در برخی خوابگاه‌های این دانشگاه، گفت: بهترین اینترنت خوابگاه‌های کل کشور را راه‌اندازی کرده‌ایم و هر سه خوابگاه متاهلان مدیریت واحد و سرویس مشابه دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حسن به‌نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که خوابگاه متاهلان جلال اینترنت درستی ندارد و حتی اکسس‌پوینت‌های سرویس اینترنت مشکل دارند، گفت: در دانشگاه تهران ادعا می‌کنم بهترین اینترنت خوابگاه‌های کل کشور و بهترین اینترنت در سطح دانشگاه تهران را راه‌اندازی کردیم.

وی ادامه داد: به این معنا که تمامی خوابگاه‌ها با کیفیت‌ترین اینترنت را در اختیار دارند. البته ممکن است در این کشور اینترنت ساعاتی قطع شود یا مسؤول شبکه برای ارتقا یا تعمیرات سرویس را قطع کند، اما این اتفاق‌ها در ساعات حداقلی و در زمان‌های خاص  می‌افتد و در مجموع ادعا دارم که یکی از بهترین سیستم‌های وایرلس را در خوابگاه‌های دانشگاه تهران راه‌اندازی کردیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران یادآور شد: هزینه بسیار زیادی برای واردات تجهیزات مربوطه کرده‌ایم.

وی گفت: دانشگاه تهران سه مجتمع خوابگاه متاهلان دارد و در هر سه مجتمع مدیریت واحد وجود دارد؛ اگر برای یک خوابگاه اینترنت بگذاریم با همان سیستم و با همان پیمانکار برای خوابگاه دیگر هم خواهیم گذاشت.

مرتبط ها