کد خبر: 325322

آغاز ثبت‌نام داوطلبان کارشناسی دانشگاه علمی‌کاربردی

مهلت ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از امروز یکشنبه 3 شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، داوطلبان ثبت‌نام و شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهر ماه سال 1398 از امروز یکشنبه 3 شهریورماه تا دهم شهریورماه مهلت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت‌نام اقدام کنند.

گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مرتبط با رشته‌های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می‌گیرند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است با استفاده از کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ 340.000 (سیصد و چهل هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام کنند.

مرتبط ها