کد خبر: 325731

۱۲۰۰ نفر در شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر فعالیت دارند

استاندار بوشهر گفت: هزار و ۲۰۰ نفر در شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر فعالیت دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در آئین افتتاح کتابخانه عمومی بوشهر با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: معاون علمی رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به استان بوشهر دارد.

وی توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان دراستان بوشهر را یکی از زمینه ما می‌توانیم دانست و خاطرنشان کرد: در حوزه معاون علمی رئیس جمهور تلاش های خوبی برای تامین نیازهای کشور صورت گرفته است.

استاندار بوشهر با تقدیر از تلاش‌های دکتر ستاری در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، ادامه داد: باید تلاش شود تا شاهد شتاب بیشتری در شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر باشیم.

وی ادامه داد: هزار و ۲۰۰ نفر از نخبگان و کارآفرینان استان در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت دارند و امیدواریم شاهد شتاب رشد شرکت‌های دانش‌بنیان باشیم و در دهه فجر پارک علم و فناوری افتتاح شود.

گراوند تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از اولویت‌های استان عنوان کرد و افزود: با تلاش صورت گرفته پروژه‌های متعدد ۴۵ درصد و ۳۰ درصد پیشرفت را تکمیل افتتاح کردیم. پروژه‌هایی که چند سال مانده بود را تکمیل و اکنون افتتاح کردیم.

وی افزود: دولت تدبیر و امید علی‌رغم مشکلات جهت‌گیری خوبی در حوزه تکمیل پروژه‌ها داشته است و این موضوع به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در دستور کار بوده است.