کد خبر: 325747

مراسم عزاداری دهه اول محرم در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود

مسئول هیئت شهدای گمنام دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم در مسجد دانشگاه علم و صنعت به مدت ۱۱ شب از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از آنا، محمد ناصربخت درباره برگزاری مراسم محرم در دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) از ۹ شهریور تا ۱۹ شهریور به مدت ۱۱ شب از نماز مغرب و عشاء در مسجد دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنران ۵ شب اول حجت‌الاسلام عابدینی و در شب‌های بعدی حجت‌الاسلام مشکوری به سخنرانی در زمینه «خانواده» و سید محمود علوی و مصطفی هادیان به مداحی خواهند پرداخت.

مسئول هیئت شهدای گمنام دانشگاه علم و صنعت ایران با بیان اینکه روز عاشورا نیز برنامه عزاداری در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: صبح عاشورا دسته عزاداری به راه خواهد افتاد و پس از عزاداری، نماز جماعت ظهر و عصر اقامه خواهد شد.

ناصربخت عنوان کرد: در کنار برگزاری مراسم عزاداری، برپایی مهدکودک، غرفه‌های فرهنگی شامل فروش لباس، کتاب و لوازم‌التحریر تدارک دیده شده و عموم مردم برای شرکت در مراسم عزاداری می‌توانند به مسجد دانشگاه علم و صنعت مراجعه کنند.

مرتبط ها