کد خبر: 326020

اصلاح آیین‌نامه ارتقا هیئت علمی

رئیس دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اصلاح آیین نامه ارتقا اعضای هیئت علمی، گفت: در صورت موافقت وزارت علوم، هیئت علمی فعال در حوزه صنعت و فناوری امتیاز ویژه می‌گیرند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، جبار علی ذاکری از تشکیل کارگروه بازنگری در خصوص آیین نامه ارتقا اعضای هیئت علمی این دانشگاه خبر داد و گفت: این کارگروه درحال بررسی و ارزیابی آیین نامه فعلی است تا با اهمیت بخشی به فعالیت درحوزه هایی همچون؛ فناوری های نو، قراردادها و فعالیت های صنعتی، رفع مشکلات صنعتی و ... اصلاحات مورد نیاز را در آیین نامه اعمال کنیم.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران با بیان اینکه قصد داریم فعالیت در حوزه های یاد شده را در آیین نامه اصلاحی، پررنگ تر ببینیم، ادامه داد: در این راستا پیشنهاداتی به صورت موردی و مصداقی در برخی رشته ها مثل؛ مهندسی شیمی، معماری و طراحی صنعتی ارائه شده است تا بتوانیم امتیازات ویژه ای را برای اعضای هیئت علمی فعال در این حوزه ها لحاظ کنیم.

ذاکری اضافه کرد: با این وجود، آیین نامه همچنان در حال بررسی و پیگیری است و امیدواریم پس از تکمیل اصلاحات و ارسال به وزارت علوم، تغییرات آن، رسما اطلاع رسانی شود.

مرتبط ها