کد خبر: 326911

کارگروه بیمه در دانشگاه یاسوج ایجاد شود

رئیس دانشگاه یاسوج خواستار تشکیل کارگروه بیمه و مدیریت ریسک در دانشگاه یاسوج شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ احمد عریان، رئیس دانشگاه یاسوج  در جلسه با مسئولان کشوری و استانی بیمه ایران گفت: تشکیل این کارگروه مشترک با بیمه ایران و بررسی مسایل بیمه‌ای در دانشگاه یاسوج از نیاز‌های ضروری است که می‌تواند بسیاری از مسایل بیمه‌ای دانشگاه را هدفمند‌تر دنبال کند.

عریان مطرح کرد: بیمه ایران از سال ۹۴ تا کنون طرف قرارداد این دانشگاه بوده و ماهانه بیش از ۱۲۰ میلیون تومان بابت هزینه بیمه تکمیلی کارکنان خود می‌پردازد.

رئیس دانشگاه یاسوج خواستار توجه ویژه به دانشگاه شد و بیان کرد: افرادی که در دانشگاه کار می‌کنند و اعضای هیئت علمی وقت زیادی برای پیگیری مسایل بیمه‌ای ندارند و لازم است ترتیبی اتخاذ شود که کمترین زمان را در این خصوص صرف کنند.

وی به راه اندازی سامانه آنلاین نظرسنجی بیمه در دانشگاه اشاره کرد و افزود: این سامانه نظر مجموعه دانشگاهی را در خصوص خدمات بیمه ثبت می‌کند.

رئیس دانشگاه یاسوج تصریح کرد: برخی از خدمات بیمه علیرغم هزینه‌های زیاد بازدهی اندکی برای دانشگاه دارند که لازم است در این خصوص تجدید نظر شود.

عریان افزود: دانشگاه و بیمه می‌توانند خدمات متقابلی به همدیگر ارایه دهند و آمادگی خود را جهت انجام پژوهش‌های علمی و تحقیق و توسعه در صنعت بیمه را اعلام می‌داریم.

مرتبط ها