کد خبر: 328504

برداشت خرما از روستای کنارو بندرعباس

برداشت خرما از روستای کنارو شهرستان بندرعباس با همکاری زنان هرمزگانی انجام می شود. برداشت خرما از نخلستان‌های استان تا اواسط مهر ادامه دارد و پیش بینی می شود امسال ۱۴۰ هزار تن خرما در استان هرمزگان برداشت شود.

خبرنامه دانشجویان ایران:

مرتبط ها