کد خبر: 329614

گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» از واکنش کاربران ایرانی به سخنان ترامپ؛

سخنانی سراسر دروغ

صحبت های ترامپ در نشست مجمع عمومی سازمان ملل واکنش های متفاوتی را به دنبال داشت، واکنش منفی کاربران ایرانی به صحبت های رئیس جمهور ایالت متحده بازتاب گسترده ای داشت، نکته جالب توجه انتشار این نظرات زیر پست اینستاگرامی بی بی سی هست.

به گزارش خبرنگار«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای سومین سال متوالی به نشست مجمع عمومی سازمان ملل رفت و در یک سخنرانی مملوء از لفاظی و ادعاهای دروغین، اتهامات پیشین را علیه ایران تکرار کرد.

ترامپ با دروغ پراکنی علیه ایران گفت: «بعد از خروج ما از برجام، تحریم‌های شدیدی را علیه ایران اعمال کردیم. ایران به امید رهایی از این وضعیت، دست به اعمال خشن زده است. ما در واکنش به این رفتار خشن‌ مانند حمله به تاسیسات نفتی عربستان، بالاترین تحریم‌ها را علیه بانک مرکزی اعمال کردیم».

رئیس‌جمهوری آمریکا تصریح کرد: «حکومت ایران شعار مرگ بر آمریکا را تکرار می‌کند، احساسات ضد صهیونیستی را تحریک می‌کند. رهبران ایران گفتند که اسرائیل یک غده سرطانی است و باید از بین برود. ما این وضعیت را تحمل نمی‌کنیم»؛ او از همان تریبون به کوبا، ونزوئلا، نیکاراگوئه، چین و مخالفان آمریکا انتقادات و اتهاماتی را وارد کرد اما مسأله ایران موضوعی بود که بیش از همه نظر رسانه‌ها و فعالین شبکه های اجتماعی را در همان دقایق پس از سخنرانی ترامپ، به خود جلب کرد.

صحبت های ترامپ در نشست مجمع عمومی سازمان ملل واکنش های متفاوتی را به دنبال داشت، واکنش منفی کاربران ایرانی به صحبت های رئیس جمهور ایالت متحده بازتاب گسترده ای داشت.

نکته جالب توجه انتشار این نظرات زیر پست اینستاگرامی بی بی سی هست.

مرتبط ها