کد خبر: 330175

۱۰۰ دانشجوی متقاضی دانشگاه تهران بورسیه می‌شوند

قائم‌مقام مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران اعلام کرد: ۱۰۰ دانشجوی متقاضی این دانشگاه در سال تحصیلی ۹۹ - ۱۳۹۸ بورسیه این بنیاد می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، «ناصر غلامی» اظهارداشت: در سال تحصیلی جدید و در سومین دوره حمایت از دانشجویان متقاضی، ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه تهران با تأیید مرکز مشاوره مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش بنیاد حامیان دانشگاه تهران، وی افزود: در دو دوره گذشته ۳۹۱ دانشجوی متقاضی با حمایت ۴۲ خیر نیک اندیش و ۳۰۸ نفر از دانشجویان متقاضی از محل حمایت‌های خیرین صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری این دانشگاه بورسیه شدند.

قائم‌مقام مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران به شرایط حمایت از این دانشجویان اشاره کرد و یادآور شد: این حمایت از نوع پرداخت کمک هزینه تحصیلی بوده و ماهانه ۲ میلیون ریال به مدت ۱۰ ماه در سال تحصیلی به حساب هر نفر از دانشجویان معرفی شده (جمعاً به مبلغ ۲ میلیارد ریال به ۱۰۰ نفر) واریز می شود.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده، از دی ماه ۱۳۹۵ این بنیاد به صورت رسمی ثبت شده و با تلاش‌های بسیار توانسته است تعداد خیرین را از ۲۰ نفر در شروع به کار این بنیاد به هزار و ۳۰۰ نفر افزایش دهد.

مرتبط ها