کد خبر: 331277

ورود 100 دستگاه اتوبوس از مرز شلمچه به خاک عراق

استاندار خوزستان با بیان اینکه مقرر شد امروز تعداد بالغ بر 100 دستگاه اتوبوس از مرز شلمچه وارد عراق کنیم، عنوان کرد: روز گذشته تعداد 40 دستگاه اتوبوس از مرز شلمچه و تعداد 21 دستگاه اتوبوس از مرز چذابه ارسال شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ظهر امروز  در رابطه  با آخرین اقداماتی که در رابطه با تسهیل با حمل و نقل زائران در عراق صورت گرفته، با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های ما برای برگشت زائران نیز انجام شده است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در اواسط این هفته یک موج افزایشی از زائران به سمت عراق را داشته باشیم.

وی افزود: مشکلاتی که پیش آمده آنسوی مرز است و پایانه‌های مرزی ما هیچ گونه مشکلی  به لحاظ تامین وسایل حمل و نقل، غذا، آب و امکانات بهداشتی نداریم.

استاندار خوزستان در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه ممکن است حجم جمعیت سبب مسدود شدن مرزهای استان شود، گفت: مرزها بسته نمی‌شود و تا آخری روز در خدمت زائران هستیم.

شریعتی با بیان اینکه مقرر شد امروز تعداد بالغ بر 100 دستگاه اتوبوس از مرز شلمچه وارد عراق کنیم، عنوان کرد: روز گذشته تعداد 40 دستگاه اتوبوس از مرز شلمچه و تعداد 21 دستگاه اتوبوس از مرز چذابه  ارسال شد.

مرتبط ها