به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم سینمایی ماجرای نیمروز درتوئیتی نوشت: سال گذشته در سی سالگی مرصاد ،با خون دل ردخون را به جشنواره رساندیم و امسال خیلی تلاش کردیم تابتوانیم در چهلمین سال تسخیر لانه جاسوسی، تسخیر را روایت کنیم،نشد که بشود.
تاریخ انتشار: دوشنبه 13 آبان 1398 - 14:24
کد خبر: 333784
تا یار کهرا خواهد و میلش به که باشد
سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم سینمایی ماجرای نیمروز در صفحه توئیتر خود درباره عدم توفیق در ساخت فیلمی درباره تسخیر لانه جاسوسی نوشت.
مرتبط ها