کد خبر: 336380

بن سلمان وارد امارات شد

ولیعهد عربستان امروز چهارشنبه در سفری رسمی به امارات رفت و مورد استقبال همتای اماراتی خود قرار گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، خبرگزاری رسمی امارات گزارش داد محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد امارات و فرمانده کل نیروهای این کشور در راس هیاتی از مقامات از محمد بن سلمان، همتای سعودی خود و هیات همراهش در فرودگاه ابوطبی استقبال کرد.

ولی عهد ابوطبی در توییتی که در خبرگزاری وام امارات منتشر شده آورده است: از استقبال و خوش آمدگویی به "برادر و دوستم" محمد بن سلمان به کشور دومش امارات خوشحالم  او "مهمان عزیز" امارات است.