کد خبر: 336524

حرف دل دانشجویان و اساتید دانشگاه شاهد به گوش سازمان بازرسی کشور رسید

جمعی از دانشجویان دانشگاه شاهد تهران در سازمان بازرسی کل کشور برای ملاقات با مقامات عالی رتبه این سازمان آقایان دکتر روستایی و حسینی حضور یافتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه شاهد تهران در سازمان بازرسی کل کشور برای ملاقات با مقامات عالی رتبه این سازمان آقایان دکتر روستایی و حسینی حضور یافتند.

این جلسه که در روز چهارشنبه مورخ۱۳۹۸/۹/۶برگزارشد، حدود ۴ساعت به طول انجامید.

معاونت مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد جهت تحویل طومار امضا دانشجویان، کارکنان واساتید درخصوص روندخصوصی سازی‌های اخیر و مشکلات آن و بررسی واگذاری شرکت‌های دولتی درآینده به طور تخصصی به گفتگو پرداختند.

در این جلسه اعضای معاونت مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد پیشنهادهاونقطه نظرات خود را مطرح و نسبت به خصوصی سازی‌های اخیر درکشور انتقادات خود از جمله:ورود دستگاه‌های نظارتی قبل از واگذاری‌ها به صورت جدی و پیشگیرانه همراه باشد. مبارزه با رانت در خصوصی سازی که میتوان گفت: بخش مهمی از ماجرا‌های اخیر بوده وکاملا مشهوداست.

واگذاری‌هایی که با قیمت بسیار اندکی نسبت به قیمت واقعی آن صورت گرفته و اهلیت افراد در این خصوصی سازی‌ها دقیقا مشخص نیست. نمونه آن را می‌توان به کارخانه ماشین سازی تبریز اشاره کرد.
در پایان جلسه نیز آقای دکتر حسینی ضمن تشکر و قدردانی از دانشجویان دانشگاه شاهد بابت امضا نمودن طومار اعتراضی نسبت به وضیعت خصوصی سازی در کشور، پیشنهاد همکاری‌های مجدد را نیز در زمینه‌های مختلف ارائه دادند.

مرتبط ها