کد خبر: 337536

دادآفرین در پیش از خطبه‌های نماز جمعه مطرح کرد؛

دانشجویان در راه تحقق امنیت مجاهدانه خواهند ایستاد

مسئول گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون گفت: ما دانشجویان از تصمیمات هیجانی یک شبه انتقاد داریم؛ اما در راه تحقق امنیت، مجاهدانه خواهیم ایستاد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهدی دادآفرین، مسئول گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه عبادی و سیاسی این شهرستان به مناسبت روز دانشجو گفت: شانزده آذر هویت جنبش دانشجویی با رویکرد استکبارستیزی است. نباید دانشجویان را محصور در مسائل پیش پا افتاده نظیر کیفیت سلف، خوابگاه و ... کرد.

دادآفرین مطرح کرد: دانشجو، موذن جامعه است؛ وای به روزی که دانشجویان را خواب بگیرد و وای به روزی که عده‌ای در دانشگاه، دانشجوی خواب‌آلود را بپسندند.

مسئول گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون تاکید کرد: بسیج دانشجویی با ایجاد نهضت مسئله‌محوری، مطالبه‌گری تخصّصی را آغاز کرده است.

وی درد ادامه مطرح کرد: آقای رئیس جمهور! لطفاً به همان عقب برگردید؛ به دلار ۴ هزارتومانی، به پراید ۱۳ میلیونی؛ به آبرو و اقتداری که پس از برجام از دست دادید.. ما دانشجویان از تصمیمات هیجانی یک شبه انتقاد داریم، اما در راه تحقق امنیت، مجاهدانه خواهیم ایستاد. تنها راه نجات کشور اعتماد به توان داخلی است.

دادآفرین تاکید کرد: مسئولان شهرستان از ظرفیت علمی دانشجویان در حل مشکلات، استفاده کنند.

مرتبط ها