کد خبر: 337816

امیرحسین فتحی استعفا داد

شنیده می‌شود امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه به دلیل اتفاقات رخ‌داده پیرامون جدایی استراماچونی، از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، بعد از اتفاقات رخ‌داده پیرامون جدایی آندره‌آ استراماچونی، شنیده می شود که امیرحسین فتحی از سمت خود استعفا کرده و از مدیریت استقلال خداحافظی کرده است.

براساس اخبار دریافتی، اعضای هیات مدیره باشگاه نیز قصد دارند تا استعفای کتبی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به وزیر ورزش و جوانان ارائه کنند تا این باشگاه دستخوش تغییرات مدیریتی به صورت گسترده شود.

این اتفاقات در شرایطی رخ‌داده که استراماچونی صبح امروز تهران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مقصد رم ترک کرد.

مرتبط ها