کد خبر: 338100

افزوده شدن زبان اشاره به گوگل برای افراد ناشنوا

گوگل بخش پشتیبانی کمپانی خود را به قابلیتی مجهز کرده است که افراد کم‌شنوا و ناشنوا با استفاده از آن می‌توانند با سرعت هر چه بیشتر پاسخ سؤالات و مشکلات خود را دریافت کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget؛ گوگل بخش پشتیبانی کمپانی خود را به قابلیتی مجهز کرده است که افراد کم‌شنوا و ناشنوا با استفاده از آن می‌توانند با سرعت هر چه بیشتر پاسخ سؤالات و مشکلات خود را دریافت کنند.

کمپانی گوگل همیشه به مشتری مداری مشهور بوده است و یکی از اصلی‌ترین جنبه‌های رضایت مشتری نیز بخش پشتیبانی این شرکت است.

از آنجا که بخشی از کاربران گوگل را افراد کم‌توان تشکیل می‌دهند، این کمپانی تصمیم گرفته است که بخش پشتیبانی را برای آسودگی خیال آنها و استفاده راحت‌تر سروسامانی بدهد.

گوگل در حال حاضر می‌تواند به‌صورت زنده به افراد ناشنوا و کم‌شنوا خدمات ارائه کند و در صورت بزرگ مشکلی در سیستمشان آن‌ها را یاری کند.

ین کمپانی هم‌اکنون در بخش پشتیبانی خود گزینه‌ای برای زبان اشاره در نظر گرفته است و افراد ناشنوا با انتخاب آن می‌توانند به‌صورت چت ویدئویی مشکلشان را بیان کرده و راه‌حل آن را دریافت کنند.

پاسخ‌گوهای این بخش کارکنان و پاسخ‌گوهای  Connect Direct هستند که تنها از روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 11 صبح الی 8 شب آماده پاسخ‌گویی و برطرف کردن مشکلات افراد هستند.

در نهایت این روش برقراری ارتباط و دریافت پشتیبانی از تکیه کردن بر پشتیبانی متنی بسیار آسان‌تر است و پاسخ‌دهی در این موارد بسیار زودتر انجام خواهد شد.

به‌ این‌ ترتیب، احتمال استفاده از این قابلیت جدید برای رفع نقص و دریافت پاسخ مشکلات توسط ناشنوایان بسیار بالاتر است.