کد خبر: 338925

تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه اراک اعلام شد

اداره آموزش دانشگاه اراک طی اطلاعیه‌ای تقویم آموزشی نیمه دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  اداره آموزش دانشگاه اراک طی اطلاعیه‌ای تقویم آموزشی نیمه دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه، انتخاب واحد دانشجویان نیمه دوم سال تحصیلی از ۱۴ بهمن آغاز می‌شود و تا ۱۹ هماان ماه ادامه دارد. کلاس‌های درسی این دانشگاه نیز از ۱۹ بهمن آغاز خواهد شد.

رفع نواقص انتخاب واحد در این دانشگاه به صورت حضوری است و دانشجویان می‌توانند از ۲۱ تا ۲۳ بهمن به آموزش دانشکده خود مراجعه کرده و اشکالات انتخاب واحد خود را رفع کنند.

ترمیم و حذف و اضافه واحد‌های انتخابی نیز در نییمسال دوم تحصیلی دانشگاه اراک در روز‌های ۲۶ تا ۲۸ بهمن به صورت اینترنتی و در روز‌های ۳ تا ۵ اسفند به صورت حضوری صورت می‌گیرد.

دانشجویانی که واحد درسی به صورت معرفی به استاد انتخاب کرده باشند، در روز‌های ۳۰ بهمن و ۷ اسفند آزمون هماهنگ را می‌گذرانند.

همچنین ثبت اینترنتی درخواست مهمانی، تمدید و انتقالی برای ترم اول سال تحصیلی آینده در اردیبهشت ۹۹ صورت می‌گیرد و دانشجویان باید به سامانه جامع امور دانشجویان مراجعه کرده و مراحل را به صورت کامل انجام دهند.

براساس این اطلاعیه آخرین مهلت حذف نیمسال سوم خرداد ۹۹ اعلام شده و حذف تک درس نیز در روز‌های ۵ تا ۹ خرداد ۹۹ امکان پذیر خواهد بود.

کلاس‌های درسی نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه اراک در ۲۱ خرداد ۹۹ به پایان می‌رسد و امتحانات در بازه زمانی ۲۷ خرداد تا ۱۰ مرداد برگزار می‌شود.

مرتبط ها