کد خبر: 338993

دیوارنگاره یلدایی، جدیدترین طرح دیوارنگاره

این دیوارنگاره با شعار «گرم با هم بودنیم؛ فاصله‌های سرد به کانون خانواده راهی ندارند» در آستانه فرا رسیدن شب یلدا رونمایی شده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: دیوارنگاره «خانواده ایرانی» جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) است که صبح امروز (پنجشنبه ۲۸ آذرماه) در این میدان اکران شد.

این دیوارنگاره با شعار «گرم با هم بودنیم؛ فاصله‌های سرد به کانون خانواده راهی ندارند» در آستانه فرا رسیدن شب یلدا رونمایی شده است.

این طرح به همت خانه طراحان انقلاب اسلامی خلق و اکران شده است و در توضیح آن آمده است: چند روز به شب یلدا مانده؛ یلدا هر سال می‌آید تا به ما نشان دهد فاصله‌های سرد به کانون گرم خانواده راهی ندارند. برای گرم‌تر شدن جمع‌تان، ما نیز دست‌به‌کار شدیم و برایتان هدیه داریم، برای #خانواده_ایرانی.

عوامل اجرایی دیوارنگاره «گرم با هم بودنیم» عبارتند از:

ایده پرداز: گروه ایده‌پردازی خط، طراحی کانسپت: سیدکمال‌الدین منتظری، طراحی گرافیک و عکاسی: محمد شکیبا و محمد تقی‌پور، طراحی شعار: پویا سرابی و محمود آراسته‌نسب، طراحی نوشتار: مجتبی حسن‌زاده، مسئول کارگاه گرافیک: محمود آراسته‌نسب و مدیر تولید: صابر فرخی.

دیوارنگاره‌های قبلی میدان ولی‌عصر(عج) به پویش‌های «با جوانان کارها دشوار نیست»، «در لشکر حسینم»، «آسان و آسمانی»‌، «ای حرمت بهشت من»، «بهشتی می‌شود هرکس حسینی است»، «وقت عمل است»، «فَأَغرَقناهُم أَجمَعینَ» و «دیگری را به خود مقدّم دار» اختصاص داشته