کد خبر: 3390

ادامه تذکر های کوچک زاده به لاریجانی

مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران امروز سه شنبه طی تذکری آئین نامه‌ای با استناد به ماده 77 آئین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: در جلسه روز یکشنبه مجلس در پاسخ به این تذکر بنده مبنی بر اینکه حرف بی مبنا و غیر دقیق زدن و ایراد اتهاماتی که نیاز به اثبات قضایی دارد از تریبون مجلس می‌تواند موجب تنزل و خدشه در شان و جایگاه مجلس شود ریاست مجلس ضمن قطع تریبون بنده برای چندمین بار اهانت هایی به این جانب کردند که شایسته شان و جایگاه رئیس مجلس نبود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، نماینده مردم تهران در تذکری درباره اتفاقات روز رای گیری وزرا خطاب به رییس مجلس مطالبی را عنوان کرد و لاریجانی نیز به کوچک زاده پاسخ داد.

این اظهارات کوچک زاده با (2-2) به معنای مخالفت نمایندگان مواجه شد که در این هنگام کوچک زاده ضمن استناد به ماده 110 آئین نامه گفت که آقایان باید ساکت باشند و تحمل شنیدن حرف را داشته باشند.

وی ادامه داد: عمل رئیس مجلس اگرچه دست مایه برخی بیمار دلان خزیده در کسوت خطیر و حساس رسانه ای قرار گرفت اما بنده بنا بر توصیه‌ای خیر خواهانه دوستان گذشتم و در پیشگاه خداوند گلایه‌های خود را عرضه خواهم داشت.

این نماینده مجلس همچنین گفت اما برای آن که این رسم سخیف ایراد اتهامات بی مبنا از تریبون مجلس و در جهت تخریب انشاء الله ملغی شود خطاب به خودم و همه همکارانم فرازی از فرمایشات گوهر بار امام خمینی (ره) را هدیه می‌کنم و عرض خود را خاتمه می دهم.

این چهره شاخص اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در ادامه ابراز داشت: امام خمینی (ره) فرمود اگر بنا باشد که شما به جای اینکه اقتصاد مردم را درست کنید به جای اینکه مشکلات این کشور را بررسی کنید که کجاها مخروبه است و مردم از همه چیز ساقط هستند به جای اینکه بنشنید سر مسند و با حرف فحاشی به یکدیگر از مسائل غفلت کنید. این همان است که قدرت‌های بزرگ می‌خواهند تا این مملکت خرابه بماند و صدای مردم در آید. این همان است، شما هم عمال آمریکا هستید، منتهی ملتفت نیستید.

وی ادامه داد امام می‌فرماید یک عاملی داریم که مستقیم از سفارت آمریکا دستور می‌گیرد و یک عاملی داریم که برای او کار می‌کند و خودش نمی‌فهمد و خود آدم نمی فهمد برای چه کسی کار می‌کند، اگر شما کار به مردم نداشته باشید به مصالح مردم و به مصالح کشور کار نداشته باشید و فقط مشغول این باشید که شما چطورید، من چطورم، مردم با من هستند، با شما هستند، اگر به فکر این باشید این همان است که آمریکا و شما از عمال آمریکا هستید.

کوچک زاده در عین حال تصریح کرد: به خاطر این کلام امام خمینی (ره) از اهانت‌هایی که آقای لاریجانی به بنده کردند گذشتم.

لاریجانی در ادامه و در واکنش به این تذکر کوچک زاده ضمن تشکر از وی به خاطر بیان فرمایشاتی از امام خمینی (ره)، ابراز داشت: اگر این مسئله را سر لوحه کار قرار دهیم همه چیز مستقیم خواهد شد روز گذشته موافقان و مخالفان می‌توانستند مطالب خود را بیان کنند اما تحت عنوان تذکر مخالفت و موافقت درست نبود.

مرتبط ها