کد خبر: 342011

همدردی دانشجویان اصفهانی با خانواده شهدای حادثه هواپیما

تجمع مردم اصفهان برای ابراز همدردی با بازماندگان حادثه هواپیما و اعتراض به دخالت سفرای خارجی در مسائل داخلی ایران از حوالی ساعت 21 امشب در میدان انقلاب اصفهان برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، تجمع مردم اصفهان برای ابراز همدردی با بازماندگان حادثه هواپیما و اعتراض به دخالت سفرای خارجی در مسائل داخلی ایران از حوالی ساعت 21 امشب در میدان انقلاب اصفهان برگزار شد.

در این تجمع که به صورت خودجوش و با حضور قشرهای مختلف به ویژه جوانان و دانشجویان برگزار می‌شد، درخواست بررسی دقیق حادثه هواپیمایی و رسیدگی به قصور مسببان این اتفاق بخشی از شعارهای اجتماع کنندگان بود، پیگیری انتقام از عاملان اصلی شهادت سپهبد سلیمانی و حمایت از مدافعان وطن از دیگر محورهای شعارهای این تجمع بوده است.

 مطالبه قانونی از دادگاه های بین المللی برای برخورد با ماجراجویی‌های آمریکایی که منجر به اشتباه پدافند هوایی و شهادت تعدادی از هم‌وطنان شد، یکی دیگر از محورهای اصلی شعارهای این تجمع بود که ساعتی پیش به پایان رسید.

امروز همچنین برخی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی و علوم پزشکی اصفهان پس از گذشت ۴ روز از حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی امروز با بازماندگان حادثه ابراز همدردی کردند، مراسم دانشجویان صنعتی اصفهان در دانشگاه برگزار شد و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در ادامه مراسم داخل دانشگاه، پس از حضور در خیابان هزارجریب این تجمع را خاتمه دادند.

مرتبط ها