کد خبر: 342025

ستاره پرسپولیس از این تیم جدا شد

فرشاد احمدزاده با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادش را با سرخپوشان به صورت توافقی فسخ کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ، فرشاد احمدزاده بازیکن شماره ۱۰ تیم فوتبال پرسپولیس بامداد امروز دوشنبه با حضور در محل باشگاه و دیدار با محمدحسن انصاری‌فرد قرارداد خود را با سرخپوشان فسخ کرد.

احمدزاده که از بازیکنان با سابقه تیم پرسپولیس است پس از فسخ قرارداد با انصاری فرد دیدار کرد و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از زحمات چندین ساله این بازیکن تقدیر کرد.

همچنین به رسم یاد بود تابلو فرشی از سوی باشگاه پرسپولیس به احمدزاده داده شد.

مرتبط ها