کد خبر: 344275

هزار و ۸۰۰ نفر در اعتکاف دانشگاه تهران ثبت نام کردند

مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران گفت: ۱۸۰۰ نفر در مراسم اعتکاف ثبت‌‌نام کردند که متاسفانه ما نمی‌توانیم پذیرای همه آن‌ها در مسجد دانشگاه تهران باشیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، حجت الاسلام کرمی مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران  پیرامون تعداد ثبت نام کنندگان اعتکاف دانشجویی دانشگاه تهران گفت: تعداد ۱۸۰۰ نفر در این مراسم معنوی ثبت نام کردند که متاسفانه ما نمی‌توانیم پذیرای همه آن‌ها در مسجد دانشگاه تهران باشیم و از این تعداد فقط ۶۰۰ نفر می‌توانند در مسجد دانشگاه شرکت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش حضور خانم‌ها در این مراسم معنوی تصمیم بر آن شده است تا مسجد کوی دانشگاه تهران نیز به جهت افزایش ظرفیت پذیرش بانوان به صورت اختصاصی برای اعتکاف خانم‌ها در نظر گرفته شود که اگر این اتفاق قطعی شود جمعیتی حدود هزار نفر امسال در اعتکاف دانشجویی دانشگاه تهران حضور خواهند داشت.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران اظهار داشت: مبنای پذیرش افراد برای حضور در این مراسم معنوی اولویت دانشجویی آن‌ها در اعتکاف اولی بودن است یعنی دانشجویان دانشگاه تهران که برای بار اول به اعتکاف می‌آیند در اولویت قرار دارند به همین ترتیب اساتید، به همین ترتیب کارمندان دانشگاه و بعد از آن‌ها اعتکاف دومی‌ها الی آخر برای حضور دعوت می‌شوند.

مرتبط ها