کد خبر: 347083

تعطیلی خوابگاه‌های دانشگاه اراک تا اطلاع ثانوی

روابط عمومی دانشگاه اراک در اطلاعیه‌ای نحوه برگزاری کلاس‌های غیرحضوری تا پایان سال و همچنین برگزاری جلسات دفاع پایان نامه را تشریح کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هیات رئیسه دانشگاه اراک در جلسه‌ای مصوب کرد که از روز شنبه، ۱۰ اسفند تا پایان سال ۹۸ امور جاری و اداری این دانشگاه فعال است و کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه در روز‌های زوج از ساعت ۹ تا ۱۲ حضور خواهند داشت.

همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی با مسئولیت استاد راهنما و خود دانشجویان می‌توانند از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه استفاده کنند. امکان برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی نیز در روز‌های باقیمانده تا پایان سال وجود دارد.

براساس مصوبات این جلسه، فعالیت‌های آموزشی حضوری در این دانشگاه با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا از ۱۰ تا ۱۲ اسفند برگزار نمی‌شود و امکانات برگزاری کلاس‌ها به صورت غیرحضوری در دانشگاه فراهم خواهد بود.

دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه می‌توانند برای برگزاری کلاس‌ها به صورت غیرحضوری از طریق سامانه‌های درس برنامه و فیلم آموزشی کار با نرم افزار snagit جهت تولید دروس بر روی کامپیوتر منزل در نسخه‌های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت همراه با فیلم آموزشی به آدرس ذیل استفاده کنند:

http://ftp.araku.ac.ir/snagit/
http://ftp.araku.ac.ir/snagit/

دانشجویان می‌توانند اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از این سامانه‌ها را با تماس با شماره‌های ۳۲۶۲۲۲۵۴ و۳۲۶۲۲۲۲ تماس کسب کنند.

برنامه جبرانی کلاس‌های آموزشی و تصحیح تقویم آموزشی نیز به زودی از طریق معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام خواهد شد.

گفتنی است، روابط عمومی دانشگاه اراک در اطلاعیه جداگانه‌ای اعلام کرد که خوابگاه‌ها و سرا‌های دانشجویی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.