کد خبر: 347570

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع):

ادامه تدابیر آستان مقدس حضرت عبدالعظیم تا ریشه‌کن شدن کرونا

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با تاکید بر اینکه مردم باید تذکرات پزشکی را در رفتارهای فردی و اجتماعی جدی بگیرند گفت: تدابیر آستان مقدس عبدالعظیم(ع) تا ریشه‌کن شدن کرونا ادامه دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقلل از مهر؛ آیت الله محمد محمدی ری شهری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به عنوان ملجأ و پناهگاه معنوی مردم محسوب می‌شود اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تمهیداتی که برای جلوگیری از انتشار بیشتر و در جهت سلامتی مردم اندیشیده شده است اعلام می‌کنیم که همه پیش‌بینی‌های لازم برای حضور زائران و مراجعان با کمترین مخاطره در این حرم امن الهی فراهم شده است.

محمدی ری شهری با تاکید بر اینکه مردم باید تذکرات پزشکی را در رفتارهای فردی و اجتماعی جدی بگیرند گفت: جهت مقابله با بیماری کرونا و ریشه کن شدن آن رعایت بهداشت فردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مسئولین نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بیان داشت: تدابیر آستان تا ریشه‌کن شدن این بیماری ادامه دارد و در همکاری کامل با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مبارزه با کرونا در ایام پیش رو تمهیدات ویژه‌ای را برای حفظ سلامت زائران و مجاوران حرم مطهر اتخاذ کرده است.

وی ضمن تقدیر از مجاهدت و تلاش‌های بی وقفه پزشکان و پرستاران عنوان داشت: این قشر شریف قطعاً نزد خداوند پر اجر خواهد بود.

مرتبط ها