کد خبر: 349620

پیام اینستاگرامی کی روش به مردم

سرمربی سابق تیم ملی کشورمان با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش مردم را به ماندن در خانه تشویق کرده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: به نقل ازآنا، شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی برای کشورهای دنیا به‌وجود آورده به طوری‌که در خیلی از کشورها، مردم در قرنطینه به سر می‌برند و مسئولان هم از آن‌ها خواسته‌اند در خانه‌های خود بمانند.

در واکنش به همین موضوع خیلی از چهره‌های سرشناس با انتشار پستی مردم را به خانه‌نشینی و رعایت اصول بهداشتی دعوت کردند.

کارلوس کی‌روش در صفحه مجازی خود نوشته است:"سیاره ما، بشریت و جامعه پیش از تولدمان وجود داشته‌اند و بعد از ما هم وجود خواهند داشت. هیچ چیزی به ما تعلق ندارد. هر کسی از ما باید به خاطر داشتن این هدیه ارزشمند یعنی زندگی قدردان باشد. بهترین‌ها را برای‌تان آرزو می‌کنم. سلامت باشید".

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه از هشتگ #در_خانه_ بمانیم، استفاده کرده است.

کی‌روش همچنین در پایان فرا رسیدن عید نوروز را هم به ایرانی‌ها تبریک گفته است.

پیش از این برانکو هم با انتشاری عکسی از چهره خود با ماسک مردم را به رعایت اصول بهداشتی ترغیب کرده بود.