کد خبر: 349870

درخواست کرونایی دروگبا از مردم

اسطوره باشگاه چلسی مردم را دعوت به ماندن در خانه‌های خود کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: هفته گذشته نخستین مورد ابتلا به کرونا در ساحل عاج رویت شد و فرد مبتلا با توجه به پروتکل‌های پزشکی قرنطینه شد.

در این میان دیدیه دروگبا اسطوره فوتبال ساحل عاج و باشگاه چلسی گفت:از تمامی براداران و خواهران خود در ساحل عاج می‌خواهم که تمامی مسائل را جدی بگیرند من حس میکنم که این مریضی در کشور ما به شدت دست کم گرفته شده است. همه ما موظف هستیم تمامی قوانین را رعایت کنیم این ویروس را ما پخش می‌کنیم پس تمامی ما مسئول هستیم. مکرر دستان خود را بشورید، فقط در صورت لزوم از خانه خارج شوید و حداقل یک متر از یکدیگر فاصله بگیرید.