به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایران، مخملباف که در زمان انتخابات خود را سخنگوی گروه موسوم به سبز در خارج از کشور معرفی کرده بود، این سخنان را دقیقاً در زمانی مطرح کرد که امریکا و پنج کشور دیگر آماده شدهاند به بررسی شکست مشهود خود در توافق هستهای اخیر برای خروج سوخت هستهای از ایران بپردازند.
تاریخ انتشار: 01 آذر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 3511
مخملباف:آمریکا سپاه را تحریم کند
محسن مخملباف دولت اوباما را به اقدامی فراتر از تحریم جمهوری اسلامی ایران فراخواند. این کارگردان ایرانی در آخرین اظهار نظر خود گفت: دولت اوباما باید بیشتر به مسئله حقوق بشر در ایران بپردازد و تحریمهای جدیدی را تنظیم کند که سپاه پاسداران و شرکتهای خارجی را هدف قرار دهد که فناوریها و تجهیزاتی را ارائه میکنند که در سرکوب ناراضیان استفاده میشود!
مرتبط ها