تاریخ انتشار: شنبه 30 فروردين 1399 - 11:52
کد خبر: 352618
آیا میخواهید در ثواب پرستاری شریک شوید؟
نوشته پرستار مرکز کرونای بیمارستان بعثت: اگر فرصت داشتید یک بار مناجات شعبانیه را به نیت من بخوانید. ان شاءالله در ثواب جهاد فی سبیل الله شریک خواهید بود.
مرتبط ها