کد خبر: 368210

خیران مدرسه‌ساز در کشور بیش از ۱۳۰ هزار کلاس ساختند

استاندار تهران گفت: خیرین نیک اندیش در کل کشور بیش از ۱۳۰ هزار کلاس درس احداث کردند که این روند در حال افزایش است و این اقدام خداپسندانه نشان می‌دهد که خیران به بحث تعلیم و تربیت اهمیت ویژه قائل هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس ، انوشیروان محسنی بند پی صبح امروز پس از افتتاح مدرسه‌ای خیرساز در ورامین در جمع خبرنگاران در خصوص ساخت مدرسه توسط خیران نیک‌اندیش اظهار کرد: خیران نیک اندیش یکی از بازوان توانمند آموزش و پرورش در عرصه ساخت مدرسه هستند که در این مسیر موفق بوده و کارنامه درخشانی دارند.

وی بیان کرد: ارتقای سـطح آموزش و فرهنگ جامعه همچنین کسب رضای خدا از مهم‌ترین اهداف خیران مدرسه‌ساز محسوب می‌شود، به همین دلیل در یکصد سال گذشته میزان خیران مدرسه‌ساز و واقفان این حوزه بسیار بیشتر از گذشته شده است.

استاندار تهران در ادامه بیان کرد: خیران نیک اندیش در کل کشور بیش از ۱۳۰ هزار کلاس درس احداث کردند که این روند در حال افزایش است و این اقدام خداپسندانه  نشان می‌دهد که خیران به بحث تعلیم و تربیت اهمیت ویژه قائل هستند.

همزمان با دومین روز از  هفته دولت و با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین و دیگر مسؤولان  مدرسه ۱۲ کلاسه خیر‌ساز مرحوم کچوئی در ورامین افتتاح و به چرخه آموزشی اضافه شد.

مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز مرحوم کچوئی ورامین در زمینی به مساحت هزار و ۱۷۲۰ مترمربع و زیربنای هزار و ۷۵۰ مترمربع در سه طبقه بنا شده و دارای ۱۲ کلاس درس است.

این مدرسه خیر ساز توسط خیرّ نیک اندیش حاج احمد کچویی با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

با افتتاح این مدرسه مجموعه کلاس‌های درس ورامین به عدد ۸۸۰ می‌رسد.