کد خبر: 371409

به نمایش گذاشتن ۲۰ طرح علمی در نمایشگاه چهل سالگی انقلاب

مسؤول سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری سپاه کربلا از به نمایش گذاشتن ۲۰ طرح علمی در نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس سپاه کربلا خبر داد و گفت: طرح‌های علمی هم به سمت جهش تولید سوق داده شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از فارس ، محمدهادی موذن عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به غرفه بسیج علمی سپاه کربلا در نمایشگاه دستاورد‌های چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: ‌دستاورد‌های علمی سازمان در طول یک سال به نمایش گذاشته شد.

وی هدف از برپایی این غرفه را تقویت روحیه خودباوری و امید در بین مردم جامعه دانست و افزود: ‌برخلاف القائات دشمن، کار‌های علمی زیادی در طول چهل سال دفاع مقدس انجام شده است و به نمایش گذاشتن این دستاورد‌های، باعث می‌شود تا مردم از نزدیک شاهد پیشرفت‌ها باشند.

مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه کربلا در ادامه از به نمایش گذاشتن ۲۰ طرح علمی در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه  رهبر معظم انقلاب امسال را جهش تولید نامگذاری کردند، طرح‌های علمی هم به سمت جهش تولید سوق داده شد.

موذن افزود: این سازمان از طرح‌های که مرحله صنعتی را گذرانده و در امور تولید یا دریافت مجوز دچار مشکل هستند، حمایت می‌کند تا مشکلات برطرف و افزایش تولید صورت بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تحریم ضرر‌هایی به بخش فناوری زده است، تصریح کرد:‌ پایه علم و فناوری که برگرفته ار فناوری دانش بنیان است تحریم شدنی نیست چرا که برگرفته از طرح و خلاقیت است.


مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه کربلا با تاکید بر اینکه تحریم جلوی رانت‌های شرکت‌های دانش بنیان را گفته است، خاطرنشان کرد: ‌یکی از مشکلات کشور واردات کالا‌های مشابه بود که این معضل برطرف شد و  با تحریم شرکت‌های دانش بنیان رشد کرد.

مرتبط ها