کد خبر: 379737

فینال آسیا را با اسطوره‌های پرسپولیس ببینید!

ویژه برنامه اپلیکیشن آنتن برای فینال آسیا با حضور علی کریمی، خداداد عزیزی، مهرداد میناوند و البته مهدی مهدوی کیا و پژمان جمشیدی پخش خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، چند ساعت تا فینال آسیا مانده و حساسیت در این زمینه به اوج خود رسیده است. روزنامه های ورزشی صبح امروز کشور تیتر یک خود را به این بازی سرنوشت ساز اختصاص دادند و رسانه های دیجیتالی نیز به استقبال آن رفته‌اند اما آنتن با یک سورپرایز خاص، فینال آسیا را به مخاطبان خود ارائه خواهد کرد.

امروز ۹۰ دقیقه پیش از شروع بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای، میتوانید از طریق اپلیکیشن آنتن ویژه برنامه ای را با حضور سه چهره شاخص فوتبال ایران تماشا کنید؛ خداداد عزیزی به عنوان مجری و علی کریمی و مهرداد میناوند نیز به عنوان تحلیل گر.

خداداد که در دهه ۱۳۷۰ یک سال به عنوان بازیکن قرضی در جام باشگاه های آسیا پیراهن پرسپولیس را برتن کرد، امروز از ساعت ۱۴:۱۵ اجرای این ویژه برنامه را برعهده خواهد داشت و با همان لحن دوست داشتنی همیشگی با علی کریمی اسطوره قرمزها و همچنین مهرداد میناوند درباره فینال لیگ قهرمانان صحبت خواهند کرد اما دو میهمان ویژه دیگر هم از طریق اسکایپ به این جمع سه نفره ملحق خواهند شد.

مهدی مهدوی کیا که به دلیل قرنطینه سفت و سخت در آلمان نتوانست خود را به استودیوی آنتن برساند به همراه پژمان جمشیدی که به خاطر ضبط یک پروژه سینمایی در جزیره کیش حضور دارد، به صورت تصویری در ویژه برنامه نقش آفرینی می‌کنند و هواداران پرسپولیس می‌توانند نظرات آن ها را درباره بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای ببینند.

پس از این ویژه برنامه ۷۵ دقیقه ای، بازی با گزارش اختصاصی پخش می‌شود و پس از سوت پایان، برای ساعتی دوباره در استودیوی آنتن این سه در خصوص نمایش سرخپوشان صحبت خواهند کرد.

علی کریمی که مدت هاست سکوت رسانه‌ای داشته، امروز در آنتن به سکوتش خاتمه خواهد داد و این در حالی اتفاق می‌افتد که مجری برنامه یکی از صریح ترین فوتبالیست های تاریخ ایران است. هم کلامی این دو با مهدی مهدوی کیا، پژمان جمشیدی و مهرداد میناوند تماشایی خواهد بود.

میتوانید اپلیکیشن آنتن را از اینجا دانلود کنید.


 

مرتبط ها