کد خبر: 381521

صهیونیست‌ها بدانند که سپاه حاج قاسم‌های زیادی دارد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه حاج قاسم اشرار جنوب شرق را با مدیریت به کشاورزان ماهری تبدیل کرد، گفت: حاج قاسم با تاسیس آن قرارگاه و کارهای فرهنگی اشرار را از کوه‌ها به پایین آورد و کشاورزی را به آن‌ها آموزش دادند و کشاورزی را در آن منطقه رونق داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس از رشت، سردار سرلشگر محسن رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران همرزمش با بیان اینکه حاج قاسم سپر دفاعی انقلاب در برابر دشمنان بود، اظهار کرد: قاسم سلیمانی در دوره زندگی خودش در سه دوره تاریخی انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت حضوری تاثیرگذاری داشت.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم در دوران دفاع مقدس در جوانی تیپ ثارالله کرمان را تاسیس کرد، افزود: در جبهه مقاومت نیز پنج سازمان انقلابی را شکل داد و به حزب الله نیز بال و پر گسترده‌ای داد تا از اسلام دفاع کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اندیشه مقاومت همیشه از انسانیت دفاع می‌کند در مقابل تجاوز و غارتگری می‌ایستد، گفت: مکتب شهید قاسم سلیمانی به دنبال دفاع از حقوق مظلومان است.

رضایی با اشاره به اینکه ما در دوران دفاع مقدس در مقابل تمام مستکبران عالم ایستادیم، بیان کرد: حاج قاسم مدافع ارزش‌های اسلامی بود و در این راه نیز به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه دشمنان ما به دنبال تجاوزگری هستند، تصریح کرد: آمریکایی می‌گویند که ما جنگ طلب هستیم اما بدانند که جنگ ما جنگ عقیده است و ما از ارزش‌های اسلامی و ناموس مردم در برابر ظالمان و غارتگران دفاع می‌کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه داعش جنایتکارترین گروه تروریستی است که تاریخ به خود دیده است، گفت، اسلام هراسی با نام اسلام از اهداف گروه تروریستی داعش بود که این خیلی خطرناک بود.

رضایی با اشاره به اینکه فتنه داعش فتنه خیلی بزرگ بود، خاطرنشان کرد: شهید قاسم سلیمانی قبل از اینکه پای داعش به مرزهای ایران برسد آن‌ها را تارومار کرد و همچنین نگذاشت پای آنها به دمشق و بغداد برسد.

وی با بیان اینکه داعش با قرآن و اسلام در حال سربریدن مردم بود، گفت: حاج قاسم با تدبیر و فرماندهی مدبرانه این گروه تروریستی را منهدم کرد و نگذاشت آن‌ها به جنایت‌های خود ادامه دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه محبوبیت حاج قاسم در دنیا به دلیل جان فشانی‌های فراوان اوست، تصریح کرد: حاج قاسم در ده‌ها عملیات خستگی‌ناپذیر نقش داشت و حتی برخی اوقات مجروج هم می‌شد اما هیچوقت عقب نکشید.

رضایی با بیان اینکه حاج قاسم همواره در نبردها پیش قدم بود، افزود: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نبرد با اشرار جنوب شرق نیز حضور پر رنگی داشت و با تاسیس یک قرارگاه مدیریت این منطقه را برعهده گرفت.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم اشرار جنوب شرق را با مدیریت به کشاورزان ماهری تبدیل کرد، بیان کرد: حاج قاسم با تاسیس آن قرارگاه و کارهای فرهنگی اشرار را از کوه‌ها به پایین آورد و کشاورزی را به آنها آموزش دادند و کشاورزی را در آن منطقه رونق داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه لشگر قدس گیلان با همت فرماندهان توانمند گیلانی تشکیل شد، گفت: تشکیل این لشگر با درخواست رزمندگان گیلانی محقق شد و اکنون یکی از لشگرهای قدرتمند کشور است.

رضایی با اشاره به اینکه مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مکتب حمایت از مظلومان است، بیان کرد: ما برای مقاومت هزینه کرده‌ایم اما تسلیم شدن هزینه‌اش خیلی بیشتر است.

وی با بیان اینکه ما در دوران پادشاهی ایران خیلی از شهرهای خودمان را راحت از دست دادیم، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک وجب از خاک ایران اسلامی را تقدیم دشمنان نکردیم.

رضایی با تاکید بر اینکه فرهنگ حاج قاسم باید در جامعه گسترش پیدا کند، گفت: صهیونیست‌ها خیال کردند که حاج قاسم شهید شد، می‌توانند راحت بیایند و در امارات و بحرین پایگاه تاسیس کنند و لشکرکشی کنند اما حواسشان باشد که سپاه پاسداران حاج قاسم‌های زیادی دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آخرین وضعیت طرح FATF نیز گفت: مسئله FATF در مجمع در حال بررسی است و دولت باید سوالات مجمع را پاسخ دهد و هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده است.