کد خبر: 390754

اعلام نحوه حضور کارکنان دانشگاه علم و صنعت

دانشگاه علم و صنعت، با صدور اطلاعیه ای ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم دید و بازدید نورروزی در محل کار، نحوه حضور کارکنان خود را اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا،‌ دانشگاه علم و صنعت، دستوالعمل‌های مربوط به حضور کارکنان خود را صادر کرد و توصیه کرد که کارکنان، از دیدار حضوری یکدیگر پرهیز کنند.

بر این اساس‌، با توجه به اطلاعیه ستاد ملی کرونا و وضعیت نارنجی شهر تهران، یک سوم کارکنان این دانشگاه با تائید مدیر خود می‌توانند به صورت دورکاری فعالیت نمایند.

این دانشگاه از کارکنان خود درخواست کرده که با توجه به شرایط خاص کرونایی به‌خصوص جهش جدید ویروس کرونا و افزایش موارد ابتلا و تاکید ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، جهت حفظ سلامتی خود و دیگران، پروتکل‌ها، مراقبت‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در محیط‌های اداری را به دقت رعایت نمایند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت،‌ همچنین برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، در ساعات اداری، از هر گونه رفت و آمد و دیدار برای دید و بازدیدهای عیدانه نوروز در محل کارشان پرهیز کنند و در صورت تمایل، این امر را به صورت تلفنی یا مجازی انجام دهند.

مرتبط ها