کد خبر: 393451

امکان تحصیل همزمان دانشجویان سایر دانشگاه‌ها در دوره عالی بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی تهران با پذیرش دانشجویان دکتری عمومی برای تحصیل همزمان در دوره عالی بهداشت (MD-MPH) از خارج از دانشگاه موافقت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، دومین نشست جلسه شورای آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت مجازی برگزار شد.

در ابتدای جلسه مذکور مطابق جلسات پیشین شورای آموزشی، پیش از بیان دستور جلسه مسائل و مشکلات آموزشی و دانشجویی از سوی معاونین آموزشی دانشکده ها مطرح و توسط مدیران آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه راهکارهای لازم ارائه شد.

در قسمت دوم جلسه، موضوع پذیرش دانشجوی MD-MPH بر اساس تبصره ۳ ماده ۵ آیین نامه دوره تحصیل همزمان با دکتری عمومی (داوطلبانی که حائز شرایط آیین نامه مربوطه نیستند) توسط دکتر شکیبا زاده معاون آموزشی دانشکده بهداشت مطرح شد و با نظر اعضای شورا پذیرش دانشجو از خارج از دانشگاه در صورت موافقت شورای MPH دانشکده بهداشت بلامانع اعلام شد.

همچنین ماده ۵ به این دستورالعمل دوره مذکور اضافه شد و بر این اساس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه هر سال ۱۰ نفر افراد حائز شرایط خود را با انجام مصاحبه به دانشکده بهداشت معرفی می کنند تا از طریق مصاحبه شورای MPH دانشکده بهداشت ۵ نفر از این افراد پذیرش شوند.

در نهایت پذیرش دانشجویان DDS در دوره MPH دانشکده بهداشت در صورت موافقت دانشکده دندانپزشکی به تصویب رسید.

در قسمت سوم جلسه نیز موارد آموزشی- دانشجویی، فرصت تحصیلی اضافی و مرخصی تحصیلی دانشجویی مطرح و مصوب شد.

مرتبط ها