کد خبر: 393569

خبری مهم برای معلمان!

الهیار ترکمن گفت: برنامه‌های هفته معلم سال جاری از روز شنبه ١١ اردیبهشت با دیدار رئیس جمهور و فرهنگیان آغاز می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی  و توسعه منابع آموزش و پرورش در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته معلم با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت مقام معلم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری سه سطح برای تکریم مقام معلم در نظر گرفتند که اولین رکن معلم، دومین رکن وزارت آموزش و پرورش و سومین رکن دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی و رسانه‌ها هستند.

او ادامه داد: بر این اساس مراسم هفته معلم سال جاری برنامه ریزی شده است و مهم‌ترین هدف این برنامه‌ها شناساندن و منعکس کردن زحمات و نقش آفرینی معلم در طول دوران کروناست.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش اگر معتقدیم کادر درمان سربازان جبهه سلامت هستند، معلمان هم در این شرایط نقش آفرینی مهمی دارند و تداوم جریان آموزش بر عهده آنهاست.

الهیار ترکمن با اشاره به اینکه مقدمات بزرگداشت هفته معلم از آذر سال گذشته انجام شده است، گفت: با بخشنامه‌ای که در آذر سال گذشته داشتیم کار را شروع کردیم و تفویض اختیاری انجام شد تا در هر استان با استفاده از ظرفیت‌های استانی کار دنبال شود.

او با بیان اینکه نامگذاری روزهای هفته معلم از ١٢ تا ١٨ اردیبهشت انجام می‌شود، گفت: متناسب با نامگذاری هر روز برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. همچین تقویم اجرایی برای کار‌هایی در سطح ملی انجام شده است که این برنامه‌ها از شنبه ١١ اردیبهشت با دیدار رئیس جمهور و فرهنگیان آغاز می‌شود.

مرتبط ها