کد خبر: 394036

شال و روسری بهاره

پارچه حریر در دو نوع حریر کش و حریر معمولی وجود دارد. حریر کش ها برای تولید روسری به کار برده نمی شوند، زیرا به راحتی کش می آیند و خیلی نازک هستند. پارچه های حریر معمولی هر ساله استفاده های زیادی دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، همه خانم ها تا به امروز مطمعنن از شال و روسری استفاده های مختلفی داشته اند. خیلی اوقات ممکن است در انتخاب شال یا روسری مناسب دچار تردید شده باشید. در کشوری مثل ایران استفاده از شال و روسری یکی از مهم ترین موارد برای پوشش به شمار می رود، اما باید بگوییم در جوامعی دیگر از روسری وشال ها استفاده های متنوع تری خواهد شد.

به عنوان مثال روسری یا شال به عنوان یک اکسسوری زیبا شناخته می شود که با هر استایل و سبکی خاصی می توان آن ها را مورد استفاده قرار داد. بسیاری  ممکن است از شال به عنوان شال گردن برای فصل های سرد سال استفاده نمایند، یا خانم های دیگر برای شیک بودن در مجالس از روسری ها به عنوان دستمال گردن بهره ببرند.

در فصل های مختلف سال از روسری ها و شال های متفاوتی استفاده می شود. در این مطب قصد داریم در مورد شال و روسری بهاره اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.  شال ها و روسری ها را در مدل های متنوعی می توان مشاهده کرد  که با توجه به سلیقه ای که خانم ها دارند می توانند مورد مناسبی را برگزیند.

علت استفاده های متفاوت از شال و روسری در فصل های مختلف

با توجه به فصل هایی که وجود دارد، می توان گفت هر فصل از آب و هوایی خاص برخوردار است،  بنابراین برای هر فصل باید از استایل خاصی پیری کرد. به عنوان مثال استفاده از مانتوهای تابستانه برای فصل زمستان که فصلی سرد است مناسب نیست، یا اینکه نمی توان بر روی یک مانتوی تابستانی از شال های نخی و گرم استفاده کرد.

انتخاب های شال  و روسری فصل بهار

برای خرید شال  و روسری بهاره انتخاب های زیادی پیش روی شما قرار می گیرد، چرا که تقریبا از هر نوع روسری یا شالی می توان در این فصل استفاده کرد.  فصل بهار دارای آب و هوای خنک و ملایمی است، بنابراین بیشتر پارچه هایی که برای تولید شال یا روسری در این فصل مورد استفاده قرار می گیرد ابریشم، ساتن و لمه هستند.

این پارچه ها دارای طرفداران خاص خود می باشند، البته ناگفته نماند که هر سال با توجه به مد روز صنعت فشن پارچه های مختلفی را برای تولید روسری و شال به کار می برد. از پارچه های گفته شده در فصل بهار برای تولید لباس هایی دیگر چون مانتو هم استفاده می شود.

روسری های نخی چهار فصل از ویژگی های خاصی برخوردار هستند به نحوی که می توان در هر فصلی از سال از این روسری یا شال ها استفاده کرد.

شال و روسری نخی بهاره

پارچه های نخی که در گذشته به پارچه های پنبه ای معروف بودند برای تولید شال و روسری بهاره مورد استفاده قرار می گیرند. این روسری ها را با نخ های متفاوتی خواهند ساخت، همچنین از رنگ و مدل های مختلفی برخوردار هستند.

شال و روسری های نخی را به راحتی می توان با مانتوهای کرپ ست کرد. پارچه های نخی به دلیل اینکه هوا را از خود عبور می دهند و از سبکی خاصی برخوردار هستند و دارای طرفداران زیادی هستند. با توجه به این ویژگی ها می توان گفت که فصل تابستان با وجود پارچه های نخی طاقت فرسا تر می باشد.

شال و روسری لمه

یکی از نکاتی که هنگام انتخاب یک روسری مناسب برای فصل بهار باید در نظر داشته باشید راحت بودن و خنک بودن آن می باشد. شال و روسری از متداول ترین پوشش هایی به شمار می روند  که طرفداران زیادی دارند. از اصل ست کردن لباس ها توجه به انتخاب یک شال مناسب برای فصل پیش رو است. شال و روسری های لمه برای فصل بهار گزینه بسیار مناسبی به شمار می روند.

پارچه های لمه به شکل شاین دار دیده می شوند و می توانند جذابیت استایل شما را دو برابر نمایند. این پارچه ها از رنگ پریدگی دور می باشند  دارای تنوع رنگ بسیار زیادی هستند و فصل بهار یکی از زیبا ترین فصل های سال به شمار می رود از رنگ های متنوعی می توان برای استایل خود در آن استفاده کرد. شال و روسری لمه به دلیل براقیی که دارد می تواند برای استفاده در مجالس و مهمانی های شب بسیار مناسب باشد.

شال و روسری حریر در فصل بهار

برای انتخاب شال  و روسری بهاره انتخاب هایی چون پارچه های حریر را می توانید رو به روی خود مشاهده نمایید و حریر پارچه ای بسیار نازک و لطیف می باشد که به راحتی موهای شما را نمایان خواهد کرد. این روسری و شال ها به دلیل جنسی که دارند به راحتی از روی سر، سر می خورند، بنابراین می توانید در مهمانی هایی که در فصل بهار برگزار می شود از این نوع شال ها استفاده کنید.

پارچه حریر در دو نوع حریر کش و حریر معمولی وجود دارد. حریر کش ها برای تولید روسری به کار برده نمی شوند،  زیرا به راحتی کش می آیند و خیلی نازک هستند. پارچه های حریر معمولی هر ساله استفاده های زیادی دارند.

شال  و روسری ابریشم در فصل بهار

پارچه های دیگری وجود دارند که بسیار نازک می باشند و دارای لطافت خاصی هستند. این پارچه ها که ابریشم نام دارند از قیمت بسیار زیادی برخوردار هستند، شما می توانید در فصل بهار به دلیل سبکی و راحتی که این روسری و شال ها دارند از آن ها استفاده نمایید. ابریشم به عنوان روسری مناسب فصل بهار کاربرد زیادی دارد، به عنوان مثال می توان در بسیاری از مهمانی ها، عروسی و ... از آن استفاده کرد.