کد خبر: 394923

مخاطبان کپی‌های «ماه عسل»:کمتر از ۲۰ درصد!

ویژه برنامه‌های افطار شبکه های مختلف صدا و سیما که دو سالی است با ساختار مشابه «ماه عسل» در حال پخش هستند هیچکدام امسال بیش از 20 درصد مخاطب نداشتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از سینمادیلی، در حالی که طی سالهای گذشته «ماه عسل» احسان علیخانی به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های صدا و سیما تبدیل شده بود و در سال 96  هفتاد درصد مخاطب در آخرین سال پخشش آمار 55/5 درصدی بینندگان را ثبت کرده بود، حالا و با پایان برنامه علیخانی ویژه‌برنامه‌ های افطار صدا و سیما وضعیت نامناسبی در جذب مخاطب دارند.

 ویژه برنامه‌های افطار شبکه های مختلف صدا و سیما که دو سالی است با ساختار مشابه «ماه عسل» در حال پخش هستند هیچکدام امسال بیش از 20 درصد مخاطب نداشتند.

مرکز تحقیقات صدا و سیما اعلام کرد «دعوت» از شبکه یک با بیش از 19 درصد مخاطب و رضایت حدود 92 درصد در حد زیاد در صدر برنامه‌های افطار شبکه‌های سیما قرار گرفته است.«مثل ماه» شبکه سه هم با حدود 15 درصد مخاطب و رضایت حدود 85 درصد در حد زیاد در رتبه دوم قرار گرفته. همچنین بیش از 11 درصد مردم امسال پای فصل دوم «زندگی پس از زندگی» نشسته‌اند و بیش از 91 درصد از آن رضایت در حد زیاد داشتند.

مرتبط ها