کد خبر: 395272

فعال سابق دانشجویی: اصلاح‌طلبان بزرگترین ضربه‌ها را به کشور زده‌اند

فعال سابق دانشجویی با بیان اینکه افرادی که قانون اساسی جمهوری اسلامی را قبول ندارند چطور می خواهند در انتخابات شرکت کنند؟ گفت: جریان اصلاح طلب بزرگترین ضربه ها را به کشور زده و می زنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، علی عرب دبیر تشکیلات اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان درباره اهمیت مشارکت در انتخابات پیش رو گفت: در جمهوری اسلامی مساله انتخابات یک مساله مهم و حیاتی است. طی سال های گذشته به پاس عملکرد ضعیف دولتمردان بذر ناامیدی در دل مردم کاشته شده که تاثیر مستقیمی بر جریان انتخابات دارد.

وی گفت: متاسفانه دولت تدبیر و امید بزرگترین مانع امیدآفرینی در کشور بود. آقایان 8 سال تمام مسائل کشور را به مذاکرات هسته ای گره زدند و دشمنان هم از این ضعف در سیاست گذاری و تصمیم گیری نهایت بهره برداری را کرده اند.

عرب افزود: مسیر افزایش مشارکت در این دوره از انتخابات یک مسیر دشوار است. مولفه‌های متعددی باید کنار یکدیگر قرار بگیرد تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم. برنامه های مدون، تبلیغات بدور از فریب و غوغا سالاری می تواند کمی مردم را به حکمرانان امیدوار کند. ضربات بی تدبیران دولت ژنرال ها، ضربات اساسی بوده و جبران آن هم زمان بر است.

وی در باره مصوبه اخیر شورای نگهبان هم گفت: مادامی که فردی قانون اساسی جمهوری اسلامی را قبول ندارد چطور می خواهد در انتخاباتی شرکت کند که مسئول پاسداری از همان قانون اساسی را انتخاب می کند؟ جریان اصلاح طلب بزرگترین ضربه ها را به کشور زده و می زنند، روز انتخابات برای ثبت نام هجوم می آورند و وقتی رد صلاحیت می شوند فریاد مظلومیت سر می دهند. با این تفسیر که مصوبه شورای نگهبان به نظم در ثبت نام ها منتهی خواهد شد، این مصوبه مفید است.

عرب گفت: این دوره از انتخابات به جهت کنش گری های جمهوری اسلامی در مسائل بین المللی، فرصت مغتنمی است تا به فروپاشی سلطه گری امریکا در دنیا ختم شود. رئیس جمهور آینده باید فردی باشد تا با اجماع جریان انقلابی بر روی او، اقتدار و عزت را به جمهوری اسلامی بازگرداند.

مرتبط ها