کد خبر: 403578

سه نشریه دانشجویی جدید دانشگاه تهران مجوز صدور گرفتند

جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه تهران برگزار و با مجوز سه نشریه جدید موافقت شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه تهران با حضور اعضای کمیته برگزار شد.

در این جلسه با صدور مجوز انتشار سه نشریه و درخواست تغییر در چهار نشریه موافقت شد. با صدور مجوز انتشار نشریات «فنجان چای» به صاحب امتیازی «معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی» و مدیر مسئولی «حمیدرضا حدادی»، «پلاک ۲۶» به صاحب امتیازی «بسیج دانشجویی پردیس ابوریحان» و مدیر مسئولی «محمدحسین کشاورزی» و «ماهنامه خبری معاونت دانشجویی و فرهنگی» به صاحب امتیازی «معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس دانشکده‌های فنی» و مدیر مسئولی «دکتر مهدی حسنلو» موافقت شد.

همچنین اعضای کمیته با درخواست تغییرات در نشریات «فرصت» به صاحب امتیازی «بسیج دانشجویی پردیس فارابی»، «مهیار» به صاحب امتیازی «انجمن علمی دانشجویی زبان و ادبیات عرب پردیس فارابی»»رباط» به صاحب امتیازی» عطیه توسلی «و «مطالعات هنر تغییر نام نشریه به مطالعات هنر‌های زیبا» به صاحب امتیازی» انجمن علمی دانشجویی پژوهش هنر» موافقت کردند.

گفتنی است؛ در این جلسه درخواست اعطای امتیاز نشریه حرفه‌ای به نشریات «مطالعات هنر» به صاحب امتیازی «انجمن علمی دانشجویی پژوهش هنر» از پردیس هنر‌های زیبا «حفاظت آب، خاک و هوا» به صاحب امتیازی «انجمن علمی دانشجویی اکوهیدرولوژی» از دانشکده علوم و فنون بررسی و با توجه به احراز شرایط لازم، مقرر شد درخواست این نشریات برای اعطای امتیاز نشریه حرفه‌ای به معاونت پژوهشی دانشگاه ارسال شود.

مرتبط ها