کد خبر: 406154

تشکیل کلاس‌های فنی و حرفه ای در استان‌ها منوط به دستور ستاد کرونا

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای از آموزش ترکیبی برای سال تحصیلی جدید خبر داد و از مراکز آموزشی خواست مطابق با دستور ستاد ملی کرونا در هر استان کلاس‌ها را تشکیل دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سید حیدر میر فخرالدینی در ارتباط با ارتقای سطح توجه به کیفیت آموزشی در مراکز فنی و حرفه‌ای از مراکز استان‌ها خواست تا بر اجرای نرم افزار جدید توسط مراکز تابعه هر استان نظارت دقیق داشته باشند و بر تبیین نرم افزار جدید به واحدهای تابعه تاکید کرد.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ادامه در خصوص صدور احکام اعضای هیأت علمی تمام وقت ویژه افزود: تا کنون برای ۶۰۰ نفر از اعضا که شرایط لازم را داشته‌اند، حکم صادر شده است.

وی از معاونان مراکز خواست تا با توجه به نیاز جامعه و ارتباط با صنعتگران در معرفی ۵۰ رشته جدید همکاری بیشتری داشته باشند و همچنین از معرفی ۹ رشته جدید در سال تحصیلی آتی خبر داد.

میر فخرالدینی در خصوص تشکیل کلاس‌ها در ترم بعد نیز گفت: باید مطابق با دستور ستاد ملی کرونا در هر استان کلاس‌ها تشکیل شود. همچنین درباره نحوه آموزش نیز درخواست کرد که مراکز آموزشی بعد از کرونا آموزش ترکیبی (آموزش حضوری و مجازی) را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ادامه به تعامل بیشتر با هنرستان‌ها تاکید و از افزایش ۲۰ هزار نفری جذب دانشجو توسط دانشگاه در سال جدید خبر داد.

مرتبط ها