کد خبر: 406505

برنامه‌ درس خارج آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی اعلام شد

برنامه‌ درس خارج آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی از اساتید برجسته حوزوی و رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرنگار مهر، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه، دروس اساتید برجسته حوزوی در رشته‌های و شاخه‌های دیگری علمی آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش، برنامه درس خارج آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی از اساتید برجسته حوزوی و رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ اعلام شد.

بر اساس برنامه اعلام شده، درس خارج اصول این استاد حوزوی از ابتدای «حقیقت شریعه» روزهای شنبه تا سه شنبه رأس ساعت ۸ صبح و درس خارج فقه ایشان بر اساس کتاب الحج «بحث استطاعت» متن تحریر الوسیله امام خمینی (ره) رأس ساعت ۹ صبح در روزهای ذکر شده برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است جلسه درس فقه سیاسی آیات حکومت در قرآن رأس ساعت ۸ و فقه پزشکی قاعده سلطنت بر اعضا رأس ساعت ۹ روزهای چهارشنبه در مسجد مرکز فقهی ائمه اطهار دایر خواهد بود.

یادآور می‌شود آغاز دروس از روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه است و علاقمندان می‌توانند این دروس را به صورت آنلاین در بخش فارسی سایت www.fazellankarani.com دنبال کنند.