کد خبر: 407889

آنچلوتی: پیروزی بسیار مهمی را به دست آوردیم

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از پیروزی برابر اینتر خوشحال و راضی است و به ستایش از شاگردانش پرداخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید در خانه اینتر به میدان رفت.

این بازی حساس و پر موقعیت با وجود شایستگی اینتر با یک گل به سود رئال مادرید به پایان رسید.

تک گل رئال مادرید را رودریگو در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: پیروزی بسیار مهمی را به دست آوردیم. در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی کردیم. کورتوا بسیار خوب ظاهر شد و درخشش او باعث شد تا دروازه ما بسته بماند.

او ادامه داد: در نیمه نخست مجبور به دفاع کردن بودیم. حضور رودریگو باعث شد تا در کنارها بهتر ظاهر شویم و در نهایت این بازیکن هم گل پیروزی را به ثمر رساند. این پیروزی شیرین بود چرا که بسیار اذیت شدیم با این حال اجازه ندادیم که دروازه ما باز شود. خط دفاعی شب خوبی را تجربه کرد. خوشحالیم که گلی دریافت نکردیم. این اعتماد به نفس ما را بالا می برد.

آنچلوتی درباره هازارد گفت: می‌خواستم که در نیمه دوم هازارد را به میدان بفرستم اما اینتر فضاها را بست و به همین دلیل رودریگو را به میدان فرستادم که این تعویض جواب داد. بازی بسیار سنگینی بود. این بازی نیاز به قدرت بدنی بالایی داشت. خوشبختانه ما بازیکنانی مثل والورده، وینیسیوس، کاسیمیرو و کاماوینگا را در اختیار داریم که از نظر بدنی بسیار خوب هستند و کاملا مناسب چنین بازی‌هایی هستند.

مرتبط ها