کد خبر: 4102

البرادعی باید عذرخواهی کند

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ضمن انتقاد شدید از عملکرد مدیر کل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت : بهتر است البرادعی در امور داخلی ایران دخالت نکند و به فکر بر طرف کردن مشکلاتی باشد که در دوران مسئولیتش در آژانس برای تعدادی از کشورها و جامعه جهانی فراهم آورده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، بدون تردید در این وارونه سازی حقیقت، مدیر کل سابق آژانس یعنی البرادعی سهم و نقش دارد و وی باید به این خاطر از مردم جهان و به خصوص جمهوری اسلامی ایران عذر خواهی کند.

سردار سید مسعود جزایری اظهار داشت: همه دستگاه های اطلاعاتی به خصوص آژانس می دانند که انرژی هسته ای جمهوری اسلامی ایران امری کاملا قانونی و صلح جویانه و بشر دوستانه است لیکن رژیم های سلطه که همواره با وارونه سازی واقعیت ها به تحمیق افکار عمومی مشغول هستند، تلاش دارند این حقیقت روشن را بر عکس جلوه دهند و حق مسلم ایران به عنوان یک کشور عضو جامعه جهانی را به شکل دروغی بزرگ منعکس نمایند.

رئیس ستاد کل تبلیغات دفاعی کشور در این خصوص بیان داشت: بدون تردید در این وارونه سازی حقیقت، مدیر کل سابق آژانس یعنی البرادعی سهم و نقش دارد و وی باید به این خاطر از مردم جهان و به خصوص جمهوری اسلامی ایران عذر خواهی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئله که در دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران جایی برای سلاح اتمی پیش بینی نشده است افزود: با وجود اطلاعات روشنی که آژانس از وضعیت انرژی هسته ای کشورمان دارد معذالک، این سازمان همواره با برخوردهای دو گانه و شبهه برانگیز خود، سبب انحراف افکار عمومی نسبت به تلاش های خیرخواهانه ایران در مورد انرژی پاک هسته ای شده است.

وی در پایان تاکید کرد: مردم ایران هرگز رفتارهای دو گانه و مشکوک البرادعی را فراموش نخواهند کرد.