کد خبر: 412917

در گفتگو با علی خضریان مطرح شد؛

راه‌اندازی سامانه‌ای برای تعامل با مردم‬

واقعیت این است که ساز و کارهای کنونی و روندهای فعلی، جوابگوی این مسأله نبوده و بازتعریف و بازطراحی آن با توجه به ابزارهای ارتباطی نوین که زیرساخت ⁧‫ارتباطات اجتماعی‬⁩ جدید را ایجاد کرده‌اند می‌توانند گره‌گشای این موضوع باشند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در گفتگو با علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس ضمن اشاره به راه اندازی سامانه تعامل با مردم گفت: جمهوری اسلامی⁩، بزرگترین تجلی سیستماتیک دین در عرصه سیاسی اجتماعی است که به ید توانا و الهی ⁧‫امام خمینی‬⁩(ره) و حضور مجاهدانه ⁧‫مردم‬⁩ در میدان عمل، تحقق عینی یافت و آنچه این هدیه الهی را بیش از پیش تقویت می‌کند، حضور مردم در صحنه‌ی تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات افزود: سابقه نقش مردم در ⁧‫انتخابات‬⁩ بهترین نمود این حضور حماسی و تصمیم‌ساز است؛ اما توقف در ایفای نقش الهی در این قالب، به نوعی محصور کردن صاحبان اصلی انقلاب در تعیین سرنوشت خود است.

خضریان ضمن اشاره به تصمیم سازی مردم در کشور گفت: وظیفه حاکمیت ایجاد زمینه و بسترهای جدید جهت تحقق حداکثری و روزآمد ⁧‫برای مردم‬⁩ در تصمیم‌سازی است.

وی ادامه داد: واقعیت این است که ساز و کارهای کنونی و روندهای فعلی، جوابگوی این مسأله نبوده و بازتعریف و بازطراحی آن با توجه به ابزارهای ارتباطی نوین که زیرساخت ⁧‫ارتباطات اجتماعی‬⁩ جدید را ایجاد کرده‌اند می‌توانند گره‌گشای این موضوع باشند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: بنابراین برآن شدیم با استعانت از خداوند متعال و در راستای بهبود کمی و کیفی نقش تصمیم‌سازی مردم در عرصه‌ی قانونگذاری و نظارت در ⁧‫مجلس‬⁩، با راه‌اندازی سامانه‌ای جهت ⁧‫تعامل با مردم‬⁩ عزیز ⁧‫ایران‬⁩ زمینه‌ساز یک ارتباط مستمر برای تاثیر مستقیم مردم خارج از محدوده انتخابات فراهم شود.

علی خضریان، نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در پایان گفت: قطعا این کار شروعی کوچک در مسیری پیچیده برای بهبود وضعیت ⁧‫حکمرانی عادلانه‬⁩ در سطح نمایندگی مردم است که نیازمند توجه مردم و دلسوزان انقلاب -خصوصا نخبگان حوزوی و دانشگاهی- جهت همکاری و تعامل در قالب این سامانه می‌باشد تا بتوانیم «تعاونوا علی البر و التقوی» را به قدر وسع اجرایی کنیم.

ضمنا قابل ذکر است برای انجام تعامل با علی خضریان همه مردم عزیز ایران می‌توانند به سامانه khezrian.ir/taamol ‏⁦ مراجعه فرمایند.ه

مرتبط ها