کد خبر: 413731

استان تهران فرمانداران میدانی می‌خواهد

استاندار تهران گفت: استان تهران به فرمانداران و مدیران میدانی و جهادی نیاز دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ محسن منصوری استاندار تهران ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بهارستان با حضور مسئولین و مقامات محلی و استانی در محل سالن اجتماعات سجادیه آموزش و پرورش ناحیه ۲ بوستان برگزار شد، اظهار کرد: استان تهران به فرمانداران و مدیرانی نیاز دارد که مدیریت میدانی و جهادی داشته باشند فرماندار پشت میز نشین به درد مدیریت در این استان می خورد.

منصوری افزود: به طور طبیعی با تغییر دولت، تغییرات مدیریتی و گردش نخبگان صورت می گیرد، باتوجه به اینکه در کشور ما مدیریت شبیه دو امدادی است، فعالیت‌ها و برنامه‌های خوب مدیران قبلی را باید ادامه داد و نقاط ضعف و کاستی ها را نیز برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه در استان تهران کارها و اقدامات زیادی انجام شده و فعالیت های انجام نشده زیادی هم وجود دارد، بیان کرد: باید مراقب باشید که فضای یاس و ناامیدی در جامعه و در بین مردم حاکم نشود، در شهرستان بهارستان متناسب با رشد جمعیت، خدمات مورد نیاز ارائه نشده و مردم شاهد کاستی های زیادی هستند.

استاندارد تهران تاکید کرد: امروز در حوزه اجرا نیاز به مدیران انقلابی با کار جهادی و تمام وقت و ۲۴ ساعته نیاز داریم، باید مدیران به طور تمام وقت و شبانه روزی در خدمت مردم و رفع مشکلات آنها باشد.

وی با تاکید بر این که شیوه حکمرانی در کشور نیاز به تغییر دارد،گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری هر جا که به مردم تکیه کردیم، پیشرفت و موفقیت حاصل شده و در هر زمانی که فقط به ظرفیتها و امکانات دولتی تکیه شده خیلی موفقیت و پیشرفتی حاصل نشده است، در مقابله با کرونا با مشارکت خیرین، مردم، گروه‌های جهادی و خیریه ها، موفقیت های زیادی به دست آمده است.

منصوری ادامه داد: اگر رویکرد مردمی دولت مردمی را تقویت کنیم، قطعاً موفقیت‌های چشمگیری به دست خواهد آمد، ما از فرمانداران کار جهادی، شبانه روزی و در عین حال مدیریت مبتنی بر میدان انتظار داریم، فرماندار و مدیر پشت میز نشین نمی‌خواهیم، باید درب های ریموت دار اتاق فرمانداران بر چیده شود و درب اتاق مدیران به به روی مردم گشوده شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم‌داری باید اصل کار فرمانداران باشد، تصریح کرد: نباید بین مسئولین اجرایی و مردم استان تهران فاصله ایجاد شود، نباید به دور خودمان حصار بکشیم، رفت و آمدها را طوری تنظیم کنید تا مردم مکدر نشوند.

استاندار تهران با اشاره به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه در منطقه، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین شاخصه های انتخاب فرمانداران استان تهران، بومی بودن افراد است، مدیران بومی دلسوزتر به منطقه بوده و نگران وضعیت مردم منطقه خود هستند، امیدواریم فرماندار ۴۴ ساله شهرستان بهارستان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها، عزم کامل در این منطقه را به وجود آورد تا باعث پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر شهرستان شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بهارستان، طی حکمی از سوی استاندار تهران عبداله نوری به عنوان فرماندار جدید شهرستان بهارستان معرفی و از خدمات و تلاش های هادی تمهیدی که قریب به یکسال سکان هدایت فرمانداری بهارستان را عهده دار بود، تکریم و قدردانی شد.

عبداله نوحی که متولد سال ۱۳۵۶ ساکن و از نیروها و مدیران بومی شهرستان بهارستان و نخستین فرماندار بومی این شهرستان است، که ریاست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان بهارستان، ریاست آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرستان بهارستان و مشاور مدیرکل اموزش و پرورش شهرستان های استان تهران را در سوابق و رزومه و کارنامه خود به ثبت رسانده است.

مرتبط ها