کد خبر: 414510

اخطار کتائب حزب الله عراق به آمریکا و رژیم صهیونیستی

دبیرکل کتائب حزب الله عراق تاکید کرد تمایل آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان برای آتش افروزی در بغداد، آن‌ها را هم دربر می‌گیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابوحسین الحمیداوی، دبیر کل کتائب حزب الله عراق هشدار داد اگر شعله جنگ داخلی در عراق بر افروخته شود، آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان نیز در این جنگ خواهند سوخت.

ابوحسین الحمیداوی در نشست هیئت گروه‌های مقاومت عراقی که با حضور پلاسخارت، رئیس نمایندگی سازمان ملل متحد در عراق برگزار شد، تاکید کرد: تمایل غرب و سازمان ملل متحد برای شعله ور کردن جنگ داخلی در عراق با تلاش عقلاء شکست خواهد خورد.

وی افزود: کشور‌ها و سازمان‌هایی در جعل نتیجه انتخابات و سرقت خواسته مردم عراق نقش داشتند. دل دادن به این هدف که گروهی اثر گذار از مردم عراق از عرصه سیاسی حذف شوند، هدفی ناکام خواهد بود.

کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای در خصوص خارج نشدن نظامیان آمریکایی در تاریخ مقرر هشدار داده و اعلام کرد که ما از نزدیک میزان پایبندی به مفاد آنچه گفت‌و‌گوی راهبردی خوانده شد را زیر نظر داشتیم البته ما به جدیت اشغالگران و تعهداتشان به عنوان یکی از طرف‌های آن اعتماد نداشتیم.

گروه‌های مقاومت عراق تاکید کردند که ما با خود عهد بستیم که به مذاکره‌کننده عراقی برای بیرون راندن اشغالگران آمریکایی از خاک پاکمان با استفاده از شیوه‌های دیپلماتیک زمان دهیم، اما تاکنون هیچ نشانه‌ای مبنی بر خروج ندیده‌ایم. این علی رغم آن است که تا پایان سال جاری میلادی تنها چهل و دو روز فاصله داریم.