کد خبر: 415619

گلایه یک طلبه مهندس از محسنی اژه‌ای

برخی آقایان قوه قضائیه اگر طلبه ای نقدی بر دیگری بنویسد فوری به دادگاه ویژه روحانیت دعوت می کنند، اما در خصوص نحوه عملکردشان در زمینه فضای مجازی با توجه به اختیاراتی که دادستان دارد چرا چیزی نمیگویند؟ مگه بارها با دادستانی مکاتبه نشد که می توان بر اساس هوش مصنوعی ، فضای مجازی را به فضای تبلیغ و یا کنترل هیبریدی کشاند ، چرا هیچکدام حرف را گوش ندادید؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدعلی قدس پور مدیریت پروژه و طراحی نرم‌افزار هوشمند درایت‌الثقلین مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)، مدیریت پروژه و طراحی سیستم خبره اعتبارسنجی روایت (اولین سیستم خبره حوزوی) با پشتیبانی معاونت علمی ریاست جمهوری، مدیریت پروژه و طراحی ساخت ماشینی اولین زیر نظام نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس هوش مصنوعی (نظام خیر و احسان)، مدیریت پروژه و طراحی زیرساخت جنگ شناختی و مدیریت پروژه و طراحی کنترل فضای مجازی بر اساس آیات و روایات با استفاده از هوش مصنوعی را در کارنامه خود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی قدس پور طلبه مهندس، امام جمعه موقت سمنان و عضو هیئت موسس اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران» گفت: برخی آقایان قوه قضائیه اگر طلبه ای نقدی بر دیگری بنویسد فوری به دادگاه ویژه روحانیت دعوت می کنند، اما در خصوص نحوه عملکردشان در زمینه فضای مجازی با توجه به اختیاراتی که دادستان دارد چرا  چیزی نمیگویند؟ مگه بارها با دادستانی مکاتبه نشد که می توان بر اساس هوش مصنوعی ، فضای مجازی را به فضای تبلیغ و یا کنترل هیبریدی کشاند ، چرا هیچکدام حرف را گوش ندادید؟

وی افزود: الان شرایط طلبه ها تغییر کرده شما تا حرف بزنید صد ها طلبه ها ده تا راهکار جلوی پای شما میگذارند، چرا از اینها هیچ استفاده ای نمی شود؟ من اینجا واقعا گله دارم، تصورم این بود که برخی مسئولین مثل جناب آقای اژه ای در راس قوه قضائیه قرار گیرد تغییری ایجاد میشود، همه کارها که به فیلتر کردن نیست تا عده ای بگویند ما اهل فیلتر کردن نیستیم!!الان مردم با معاونت پیشگیری قوه قضائیه فقط در حد ارسال پیامک ارتباط دارند در حالی که با استفاده از هوش مصنوعی می توان کارهای خارق العاده ای در قوه قضائیه انجام داد ولی مع الاسف آقای اژه ای هم مثل آقای رئیسی سراغ ماها نمی آیند!!!

قدس پور گفت: قبلا سن فاحشه گری بیست و پنج سال بود الان یه رول و کراپ کنید ببینید به چه سنی رسیده است؟ چرا معاونت پیشگیری وارد این مقولات نمی شود؟ بعضی از دوستان افتخارشان اینکه در زمان تصدیشان هیچ سایتی فیلتر نشده است. رهبری در جریان قتل طلبه همدانی فرمودند این قاتل طلبه همدانی قبل قتل شش عکس با اسلحه از خود در فضای مجازی منتشر کرد، آقایان قوه قضائیه چرا هیچ وقت جلوی این موضوع را نمیگیرید؟

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی قدس پور در پایان بیان کرد: ما به دوستان قوه قضائیه و معاونت فناوری که همین وزیر ارتباطات فعلی بود، پیشنهاد سیستم خبره قاضی یار را برای جلوگیری از اطاله دارسی دادیم دو سال هم پیگیری کردیم به هیچ نتیجه ای نرسیدیم!!