کد خبر: 419342

نماینده ولایت فقیه: حماسه ۹ دی نباید فراموش شود

امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: ۹ دی نباید فراموش شود چرا که پیام این روز این بود که مردم ایران اسلامی همواره ولایت مدار هستند و با بصیرت و آگاهی خود اجازه حرکت به دشمنان نمی‌دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: ۹ دی ماه و سایر ایام الله‌ها نباید فراموش شوند چراکه پیام ۹ دی این بود که مردم ایران اسلامی همواره ولایت مدار هستند و با بصیرت و آگاهی خود اجازه حرکت به دشمنان را نخواهند داد و به همین دلیل به عنوان تجلی میثاق امت با ولایت شناخته می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در جامعه امروزی، افزود: حماسه ۹ دی در واقع امکان هرگونه تحرک را از دشمنان، جریان ضد انقلاب و آشوبگران و فتنه گران سلب کرد بنابراین امروز وظیفه متولیان فرهنگی کشور، تبیین ابعاد مختلف این حماسه مردمی است.

حجت‌الاسلام اسدزاده با بیان اینکه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی شجاعت و شهامت را به یادگار گذاشت، تصریح کرد: شهید سلیمانی مرد روزهای سخت انقلاب در برابر هجمه دشمنان بود و توانست به مثابه سدی مقاوم در برابر داعش و استکبار جهانی مقاومت ملت ایران را به نمایش بگذارد.

مرتبط ها