کد خبر: 419552

۶۵۳ ناشر داخلی برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب ثبت‌نام کردند

معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از ثبت‌نام ۶۵۳ ناشر داخلی پس از گذشت یک روز از آغاز ثبت‌نام ناشران برای حضور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، آزاده نظربلند معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با بیان این‌که ثبت‌نام ناشران داخلی از روز گذشته (یازدهم دی‌ماه ۱۴۰۰) آغاز شده است، اظهار کرد: با گذشت ۲۴ ساعت از آغاز ثبت‌نام در «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران»، ۶۵۳ ناشر از سراسر کشور برای حضور در این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» در نیمه اول بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود و ناشران داخلی تا پنجشنبه شانزدهم دی‌ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

نظربلند همچنین مطرح کرد: ناشران داخلی متقاضی حضور در «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» می‌توانند با مراجعه به سایت ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده کرده و نسبت به ثبت‌‏نام اقدام کنند.

معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در پایان گفت: مرکز پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب تهران به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸_۰۲۱ آماده پاسخگویی و راهنمایی ناشران برای ثبت نام در «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» خواهد بود.

مرتبط ها